Miért Isten? (vidám)

 2009.10.02. 12:41

Miért? Isten vidám?

Buszon utaztam aminap és egy anyuka ült velem szemben a gyermekével. A kisfiú olyan hároméves-forma lehetett. Ahogy néztem, gyönyörködtem benne, önkéntelenül is elmosolyodtam. A kissrác visszamosolygott. Nekem is eggyre jobban mosolyra húzodott a szám. A kicsit ez arra ösztönözte, hogy még inkább somolyogjon, nevessen, a szeme is vidáman csillogott. A szívünk egyre inkább megtelt boldogsággal.

Arra gondoltam, így tükrözhetjük mi is vissza Isten szeretetét.

Isten boldog Isten, ma is rád mosolyog.

A bejegyzés trackback címe:

https://kreditblog.blog.hu/api/trackback/id/tr821422657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drjames 2009.10.04. 16:19:50

A kisgyerekek szavak nélkül is kommunikálnak és értenek mindent. Értik a mosolyt, értik a szeretetet, tudnak valamit, amit mi felnőttek már rég elfelejtettünk. Pedig jó lenne újra megtanulni, mert "ha olyanok nem lesztek, mint a kisgyermekek..."

James
süti beállítások módosítása