Az Ő hatalmas kreativitását, beletölti az emberekbe, és jó látni, ahogy ezt használják is.

Ezt a megállapítást kellett, hogy tegyem a szombati napon, amikor megnéztem a táncoló ifjúságot, akik minden erejüket, a munkába fektetve tökéletesítették, a koreográfiájukat. Láttam köztük fiatalabbakat, idősebbeket, és láttam azt az összhangot és kitartást, amivel végigvették az igen bonyolult, de annál inkább izgalmas tánclépéssorozatukat.

Ahogy figyeltem őket, hatalmas öröm töltött be, hogy Isten ilyen tehetséges emberekkel áldott meg minket!

Bátran álltak a közönség elé, az esti alkalom előtt is, és mutatták be, a remekül sikerült koreográfiát.

Számomra nagyon bátorító volt, hogy láttam a hip-hop szakkör munkáját, mert egy újabb módon kezdtem szemlélni az Atyát, aki még a táncon keresztül is megtudja érinteni a szíveket és képes örömöt adni.

Egy csodálatos  napot lezárva hagytam ott a KREDIT-et, csupa jókedvel és hálával, hogy egy hatalmas adakozó  Istenünk van, aki itt is megajándékozott új élményekkel és fantasztikus emberekkel!

 

Dorina

A bejegyzés trackback címe:

https://kreditblog.blog.hu/api/trackback/id/tr792350734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása