közhírré tétetik...!

 2009.11.08. 18:19

MESSAGE IN A BOTTLE by ESOX LUCIUS.Régen egyszerű volt! Csak megfújták a trombitákat, vagy elkezdték pergetni a dobokat, és máris csődület volt a főtéren: mindenki tudta, hogy valami nagyon érdekes és nagyon fontos dolgot fog megtudni (háború, akasztás...). Ennél jobb csak a "képzeld!", vagy a "hallottad?" kezdetű suttogóra fogott mondatok lehettek, amiket perceken belül a tetőkről kürtöltek szét.

Ma már más a helyzet! Hír- és információdömping vesz körül a média csatornáin keresztül, amiből nagyon nehéz kihámozni, mi a jó, és mi nem, mire van szükségünk, és mi az ami esetleg kifejezetten káros a számunkra.

Mit tehetsz a jó hírrel? Van üzeneted? Hogyan adhatod tovább a huszonegyedik században? Persze, vannak a jó kis megosztó portálok, ahol azonban többnyire ugyanazokkal csetelsz... Kreativitás kell ahhoz, hogy felhívd a mondanivalódra a figyelmet. Kicsit törni kell az agyat! És ki kell próbálni!

De ki tudja, hogy mi fog működni ott, ahol már a szórólapot a metró következő kukájába (vagy mellé) dogják, minden aluljáróban van egy zenész (vagy koldus), a hirdetési helyekért pedig iszonyat pénzeket fizetnek, és iszonyat profin megcsinálják, hogy még tudat alatt is hasson és manipuláljon... Szóval, hogy csinálod?

foto: flickr/esox lucius

Címkék: média változás üzenet kreativitás

A bejegyzés trackback címe:

https://kreditblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1001509590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása